سراب
سراب
سراب 
قالب وبلاگ

دوست نزدیکتر از من به من است/وین عجیب تر که من از وی دورم

چه کنم با که توان گفت / که دوست در کنار من و من مهجورم

چه سخته از ته دل گریه کردن برای عزیزی که سه سال تحت شیمی درمانی باشه و زیر عمل از دنیا بره خیلی سخته ، سخت ترش اینه که خیلی به زندگی امید وار باشه اما آخرش وقتی باهات درد دل میکنه ناامید بگه من خوب نمیشم.

من یکی از دوستانم رو از دست دادم دلم بدجوری گرفته برای شادی روحش دعا کنید ممنون از همدردی های شما

 



نظرات شما عزیزان:

ثمین
ساعت21:22---18 ارديبهشت 1391
انشا الله قرین رحمت خدا قرار گیرد
روحش شاد


مجید
ساعت19:46---17 ارديبهشت 1391
زندگی قصه مرد یخ فروشی است که ازاو پرسیدند: فروختی؟ گفت: نخریدند،تمام شد… !

قاصدک
ساعت13:45---16 ارديبهشت 1391
میدونی رابطه دو تا چشم چه جوریه ؟؟

با هم پلک میزنن

با هم حرکت میکنن ......

با هم گریه میکنن

با هم میبینن ....

با هم میخوابن

گرچه همدیگه رو نمی بینن!!؟؟؟



دوستی هم همین جوره


زندگی بدون دوست جهنمه !!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:دوست,عجیبتر,دور,مهجور,گریه,عزیز, ] [ 16:23 ] [ M ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به سراب من خوش آمدید(هدفم از نام گذاری وبلاگم به اسم سراب این هست که من در مکانی دارای آب و هوایی گرم و خشک زندگی میکنم)
نويسندگان
M
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سراب و آدرس 3adaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 429
بازدید کل : 190959
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 147
تعداد آنلاین : 1